Za vse izdelke velja, da jih je mogoče vrniti samo, če so neodprti in zapečateni. Na primer, steklenička s prehranskimi dopolnili mora biti še vedno zapečatena, da jo lahko pošljete nazaj.
Prijavi vračilo v 14 dneh po prejemu in pošlji izdelek nazaj v naslednjih 14 dneh.
Stroški in odgovornosti
Stroški za standardno vračilo so 5,95€, vključno z DDV.
V primeru napačne ali poškodovane dostave BONO krije stroške in je vračilo zato brezplačno.
Če izbereš lastnega prevoznika, so stroški na tvoj račun.
Pri poškodovanih ali uporabljenih izdelkih, ali pri prelomljenem pečatu, si pridržujemo pravico zaračunati stroške.
Pravice in vračilo
Imate pravico vrniti izdelek v 14 dneh po prejemu brez razloga.
Vračila se izvedejo v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Povrnemo celotni znesek nakupa, vključno s stroški pošiljanja. Stroški vračila v višini 5,95€ pa so lahko veljavni.
Povračilo lahko izvedemo šele, ko prejmemo vrnjeni izdelek ali ko zagotovite dokazilo o pošiljanju.
Vračilo bo izvedeno preko istega plačilnega načina, ki si ga uporabil za nakup.
Zakaj BONO zaračunava stroške vračila
Politika vračilnih stroškov 5,95€ z vključenim DDV je namenjena delnemu kritju logističnih stroškov in zmanjšanju števila vračil.
Pričakuje se, da se bo v celotnem sektorju e-trgovine število vračil povečalo z 1,5 milijarde v letu 2021 na 2,5 milijarde v letu 2025, kar bo imelo znatne finančne in ekološke posledice.
Vsi vrnjeni izdelki se ne morejo ponovno prodati. Tudi vračila zahtevajo dodatno logistiko in embalažo, kar vodi do večjega ekološkega odtisa.
Namen vračila so namenjeni motiviranju strank, da sprejmejo premišljene nakupne odločitve na podlagi naših informacij o izdelkih, s čimer zmanjšamo potrebo po vračilih in prispevamo k bolj trajnostni prihodnosti.