Brezplačen izdelek ob vsakem naročilu
Prehranska dopolnila NOW FoodsNOW Foods: Kakovost v prehranskih dopolnilih!Nakupuj
Spodaj so navedeni splošni pogoji podjetja BONO. Če imate kakršnakoli vprašanja, nas prosimo kontaktirajte preko naše službe za pomoč strankam.
V teh splošnih pogojih se naslednji izrazi uporabljajo v spodaj opredeljeni pomenski, razen če je izrecno določeno drugače.
BONO: tisti, ki določa te splošne pogoje.
Kupec: fizična oseba, ki ne nastopa v okviru svoje poklicne ali poslovne dejavnosti in sklene pogodbo z BONO.
Ti pogoji veljajo za vsako ponudbo, povpraševanje in pogodbo med BONO in kupcem, za katero je BONO izrecno določil, da se ti pogoji uporabljajo, razen če sta stranki pisno in izrecno dogovorili drugače.
Ti pogoji veljajo tudi za pogodbe, pri katerih je BONO pri izvedbi pogodbe treba vključiti tretje osebe.
Kakršne koli odstopanja od teh splošnih pogojev so veljavna le, če so izrecno dogovorjena v pisni obliki.
Pravica do odstopa: kupljena pravica, da kupec v roku za razmislek odstopi od pogodbe na daljavo.
BONO je poslovna znamka podjetja BONO B.V., s sedežem Westeinde 110, 1511 MA Oostzaan, Nizozemska. BONO B.V. je registrirana v trgovskem registru pod številko 74636391, DDV-številka NL859976026B01. BONO je dosegljiv po e-pošti na info@bono.nl.
Ponujeni izdelki so na spletni strani in/ali v pisnih ponudbah prikazani in/ali opisani kar se da natančno ter imajo lastnosti, ki jih BONO navaja v ponudbi.
Vse slike in specifikacije v ponudbi so zgolj informativne in ne dajejo pravice do odškodnine ali odstopa od pogodbe.
Prikazane slike izdelkov zvesto odražajo ponudbo. BONO ne more zagotoviti, da bo embalaža izdelkov vedno povsem enaka prikazani.
Na spletni strani je jasno navedeno, koliko mora kupec plačati in kakšne so njegove pravice in obveznosti, če sprejme ponudbo.
BONO si pridržuje pravico, da spremeni ali prilagodi ponudbo.
Pogodba je sklenjena, ko kupec sprejme ponudbo in izpolni pogoje, za katere je ponudba vezana.
BONO izpolni dobavo v skladu s podatki, ki jih je kupec posredoval ob naročilu. Kupec je odgovoren za pravilni naslov za dostavo in pravilno naročilo izdelkov.
Ne glede na izbrani način plačila si BONO pridržuje pravico, da naročila ne izvede ali jih izvede pozneje.
Vse cene so pod posebnim opozorilom na tiskarske in oblikovne napake. BONO ne prevzema odgovornosti za posledice teh napak. V primeru napake BONO ni dolžan izdati izdelka po napačni ceni.
BONO si prizadeva dostaviti naročila čim hitreje. Če pride do zamude – bodisi zaradi začasne razpoložljivosti ali drugih razlogov – ali če naročilo ni mogoče izvesti ali je mogoče izvesti le delno, bo kupec o tem obveščen najkasneje 30 dni po oddaji naročila. Kupec ima v tem primeru pravico brez stroškov odstopiti od pogodbe, ne da bi mu pripadala odškodnina.
Za kraj dostave velja naslov, ki ga je kupec sporočil BONO.
Vsi roki dobave so informativni. Kupec iz naslova prekoračitve roka ne more zahtevati odškodnine.
V primeru odstopa po prvem odstavku tega člena bo BONO plačani znesek kupcu povrnil čim prej, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu.
Če dostava naročenega izdelka ni mogoča, se bo BONO potrudil ponuditi nadomestni izdelek. Ob dostavi bo kupec jasno obveščen, da gre za nadomestni izdelek. Pravica do odstopa velja tudi za nadomestne izdelke. Stroške vračila krije BONO.
BONO nosi tveganje poškodbe in izgube izdelkov med pošiljanjem, razen če je kupec navedel napačen naslov. V primeru napačnega naslova BONO ne odgovarja za izgubo in ni dolžan nuditi nadomestila. Ko kupec prevzame izdelke, se tveganje prenese nanj. Če kateri izdelek izgine, se kupec zaveže sodelovati pri preiskavi. Če ne sodeluje, lahko BONO terja povračilo vrednosti izdelkov.
Ob vseh nakupih ima kupec pravico odstopiti od pogodbe brez razloga v 14-dnevnem roku (rok za odstop). Rok začne teči na dan po prejemu izdelka s strani kupca ali njegovega pooblaščenca.
V času roka za odstop mora kupec izdelek in embalažo varovati kot vesten gospod.
Če se kupec odloči za odstop, mora izdelek vrniti v 14 dneh.
Vrnjeni izdelki ne smejo biti uporabljeni ali poškodovani. Kupec mora spoštovati vse pogoje za vračilo. Stroške vračila krije kupec. Po prejemu in odobritvi stanja izdelkov bo BONO kupcu povrnil plačani znesek v 14 dneh.
Če kupec ne izrazi želje po odstopu ali ne vrne izdelka v navedenih rokih, se pogodba smatra za izvršeno.
Pri artiklih, ki jih kupec pošlje na lastno pobudo, so stroški prevoza na kupcu. BONO v tem primeru ne odgovarja za poškodbe med prevozom.
Ob oddaji naročila se podatki kupca shranijo v osebni register BONO. Kupcu so na pisno zahtevo na voljo za vpogled. Popravki, ki jih sporoči kupec, se v registru tudi uveljavijo, razen če se izkažejo za napačne.
BONO ne posreduje osebnih podatkov tretjim osebam brez pravne podlage ali izven namena registracije.
BONO ima javno objavljen postopek za reševanje reklamacij in obravnava pritožbe po tem postopku.
Reklamacije glede izpolnitve pogodbe morajo biti BONO poslane najkasneje v 7 dneh od odkritja napake, pisno in jasno opredeljene.
BONO odgovori na pritožbo najkasneje v 14 dneh od prejema. Če obravnava traja dlje, BONO v 14 dneh pošlje potrditev prejema in oceno, kdaj bo podan celovit odgovor.
Če pritožbe ni mogoče rešiti sporazumno, lahko zadevo predložite organskem reševanju sporov.
Stranka najprej nas kontaktira pri BONO. Pritožbo lahko odda tudi prek Evropske ODR-platforme: http://ec.europa.eu/odr.
Pritožba ne zadrži izvršitve BONO-vih obveznosti, razen če BONO pisno sporoči drugače.
Če je reklamacijo priznana, BONO po lastni izbiri brezplačno zamenja ali popravi izdelek.
Za pogodbe, na katere se ti pogoji nanašajo, velja izključno nizozemska zakonodaja, tudi če je kupec tuj državljan.
Beograjska konvencija o mednarodni prodaji blaga se ne uporablja.
BONO ne odgovarja za tiskarske ali tipografske napake na spletni strani ali drugih medijih.
Z oddajo naročila kupec brezpogojno sprejema zgoraj navedene prodajne pogoje.
Brezplačen izdelek ob vsakem naročilu
Prejmite ekskluzivne ponudbe, posodobitve o najnovejših dodatkih in strokovne nasvete za doseganje vaših ciljev.